MOK
 MOK
 szukaj
 menu
 newsletter
 wizyty
ogółem:2366165
dzisiaj:514
wczoraj:392
 polecamy
 mok - galeria zdjęć
 konkursy
 sunderland '2009
 Sponsorzy i Patroni imprez MOK-u
 ATP 2009
 Internetowa Galeria Amatorów
  Nowotarski wrzesień
 polecamy

 aktualności
Zapraszamy na Święto 21 Brygady Strzelców Podhalańskich
data: 26.05.2007 / autor: Bernadeta Bal / czytano: 709
0Dowódca 21 Brygady Strzelców Podhalańskich, Burmistrz Miasta Nowego Targu i Burmistrz Miasta Zakopane zapraszają na Święto 21 Brygady Strzelców Podhalańskich i uroczystą Przysiegę Wojskową żołnierzy Podhalańczyków - Nowy Targ, Rynek.

W programie uroczystości:
  • 25 maja 2007 roku
    15:00 - Pokaz sprzętu i uzbrojenia na parkingu przy ul. 3 Maja w Zakopanem.
    18:00 - Koncert Orkiestry Garnizonowej na Placu Niepodległości. Przemarsz kompanii honorowej ulicami Zakopanego.
    19:00 - Uroczysty Capstrzyk przed Urzędem Miejskim w Zakopanem. Nadanie tytułu "Honorowego Podhalańczyka ".
    19:30 - Apel poległych i złożenie wieńców na grobach patronów na Cmentarzu przy ul. Nowotarskiej w Zakopanem
  • 26 maja 2007 roku
    10:00 - Msza Święta w intencji 21 BSP i żołnierzy składających przysięgę w Sanktuarium Matki Bożej Gaździny Podhala w Ludźmierzu.
    14:00 - Uroczysty Apel z okazji Święta Brygady z Przysięgą Wojskową na rynku Nowego Targu oraz nadaniem tytułów "Honorowych Podhalańczyków".
    14:40 - Pokaz dynamiczny wyszkolenia i patrolowania. - Bezpośrednio po pokazie występy artystyczne, koncert zespołu "Trebunie Tutki" oraz poczęstunek.
    19:00 - Biesiada podhalańska w karczmie "Siwor".

    REGULAIN IMPREZY UROCZYSTEJ PRZYSIĘGI 21 BSP W DNIU 26 MAJA 2007 ROKU

    Wszystkie osoby uczestniczące w imprezie zobowiązane są do zachowania się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób i przestrzegania poniższych postanowień regulaminu.
    1. Osoby obecne na imprezie są bezwzględnie zobowiązane stosować się do poleceń Służb Porządkowych Organizatora, do których można także zgłaszać wszystkie problemy dotyczące imprezy.
    2. Służby Ochrony Organizatora, w tym pracownicy ochrony osób i mienia, legitymują się identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu.
    3. W przypadku stawiania oporu Służbom Ochrony w/w osoby zostaną bezzwłocznie przekazane Policji.
    4. Przypadki zakłócenia porządku podczas imprez należy zgłaszać pod numer /NUMER ZOSTANIE PODANY W TERMINIE PÓŹNIEJSZYM/.
    5. Pomocy medycznej udzielać będą oznakowane punkty medyczne zlokalizowane na terenie imprezy.
    6. Z terenu imprezy zostaną niezwłocznie usunięte osoby które:
    - zachowują się agresywnie, zakłócają przebieg imprezy lub stwarzają zagrożenie dla innych osób, niszczą mienie itp.,
    - wniosły n/w zabronione środki lub narzędzia.
    7. Zakaz wstępu na teren imprezy dotyczy:
    - osób wnoszących szklane naczynia, środki odurzające, substancje psychotropowe, broń, wyroby pirotechniczne i wybuchowe, ewentualnie inne niebezpieczne przedmioty lub narzędzia.
    - osób w stanie nietrzeźwym, pod wpływem środków odurzających lub psychotropowych,
    - osób zachowujących się agresywnie, odmawiających wylegitymowania się wiarygodnym dokumentem lub sprawdzenia bagażu lub odzieży (w przypadku podejrzenia, że próbują wnieść w/w zabronione środki lub przedmioty).
    8. W przypadku zauważenia pożaru lub innego zagrożenia, osoby obecne na terenie imprezy powinny:
    - natychmiast powiadomić Służby Porządkowe Organizatora,
    - unikać paniki,
    - stosować się do poleceń i komunikatów Służb Porządkowych Organizatora
    - w sposób spokojny i opanowany kierować się do wyjść ewakuacyjnych,
    - nie utrudniać dojazdu i prowadzenia akcji służbom ratowniczym.
    9. Osoby przebywające na terenie imprezy mogą zostać utrwalone na materiałach fotograficznych i filmowych. Materiał ten pozostaje do dyspozycji Organizatora.
    10. W dniu „Uroczystej Przysięgi” tj. 26 maja 2007r. na terenie imprezy obowiązuje zakaz poruszania pojazdów mechanicznych, a parkowanie możliwe wyłącznie w wyznaczonych miejscach. Należy bezwzględnie podporządkować się służbom wyznaczającym miejsca postoju pojazdów.
    11. Biuro rzeczy znalezionych podczas trwania imprezy znajduje się w Biurze Organizacyjnym Ratusz.
    12. Dodatkowo wprowadza się zakaz:
    - puszczania psów bez smyczy i bez kagańca,
    - niszczenia tablic informacyjnych, ławek, koszy na śmieci i wszelkich obiektów stanowiących zabudowę,
    - łamania, wyrywania, wykopywania, zaśmiecania i niszczenia zieleni,
    - nagrywania występów artystycznych z wyjątkiem umów agencyjnych
    13. Regulamin dostępny na oficjalnej stronie Miejskiego Ośrodka Kultury w Nowym Targu - www.mok.nowytarg.pl

    Kto nie wykonuje polecenia porządkowego, wydanego przez Organizatora Imprezy zostanie w trybie natychmiastowym usunięty z imprezy.

    ORGANIZATOR
    MIEJSKI OŚRODEK KULTURY W NOWYM TARGU

  •  komentarze 0 + «
     dodaj komentarz
    autor*
    e-mail
    komentarz*