|
|
|
 |
II Konkurs Internetowy "Jan Paweł II - człowiek wszechczasów"
- ORGANIZATORZY KONKURSU
Szkolny Portal Konkursowy przy Gimnazjum nr 1 w Nowym Targu
MOK Nowy Targ
- CELE KONKURSU
Inicjatorem zorganizowania niniejszego konkursu jest
Szkolny Portal Konkursowy prowadzony przez pana mgr Mateusza Wiczyńskiego. Do pracy nad konkursem została powołana stosowna komisja sędziowska . Chcąc stworzyć możliwość dzieciom i młodzieży, aby mogły po raz kolejny zgłębiać wiedzę na temat naszego rodaka, papieża Jana Pawła II, zorganizowaliśmy niniejszy konkurs. Ponadto pragniemy kontynuować kształtowanie w jego uczestnikach umiejętności posługiwania się komputerem oraz multimedialnymi źródłami informacji (zwłaszcza Internetem).
- WARUNKI WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE
1. Uczestnikami konkursu mogą być uczniowie:
a) szkół podstawowych z klas od I do VI;
b) uczniowie gimnazjów z klas od I do III.
2. Każdy z uczestników musi mieć swojego opiekuna w osobie nauczyciela szkoły, którą będzie reprezentował. Jeden nauczyciel może być opiekunem kilku uczniów (bez ograniczeń).
- REJESTRACJA DO KONKURSU
1. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go w
formie elektronicznej lub
tradycyjnej (list tradycyjny)
na adres Gimnazjum nr 1 w Nowym Targu znajdujący się
tutaj.
2. Procedurę rejestracji można przeprowadzić w terminie od 16 września do 16 października 2006 roku.
3. Ostateczny termin zgłoszenia udziału w konkursie mija dnia 16 października 2006 roku.
4. Każdy uczestnik konkursu, który zakwalifikuje się do drugiego etapu otrzyma "Legitymację Konkursową", która jest jedynym dowodem jego uczestnictwa w konkursie. Legitymacja ta również będzie konieczna do okazania przed rozgrywką finałową.
- ZAKRES TEMATYCZNY KONKURSU
Szczegółowy zakres tematyczny oraz literaturę II Konkursu Internetowego "Jan Paweł II - człowiek wszechczasów" można znaleźć
tutaj.
- SZCZEGÓŁOWE ZASADY KONKURSU
Konkurs składa się z trzech etapów:
Etap I
1. Systematycznie co dwa tygodnie poczynając od 16 października 2006 roku będą ukazywały się na stronie internetowej II Konkursu Internetowego zadania, które należy pobrać, rozwiązać i odesłać na wskazany w instrukcji adres.
2. Treść pytań nie może być zmieniana przez uczestnika pod groźbą dyskwalifikacji.
3. Osoby wybierające opcje odsyłania rozwiązanych zestawów konkursowych drogą elektroniczną powinny zachować następujące zasady:
a) nazwa odsyłanego pliku ma wyglądać następująco:
- dla szkół podstawowych: pap_nr_1-etap2-sp-nazwisko.doc - gdzie w miejsce słowa "nazwisko" należy wprowadzić nazwisko autora danego zestawu. Reasumując zmianie w pobranym pliku będzie ulegała jedynie sekcja "nazwisko";
- dla gimnazjów: pap_nr_1-etap2-gim-nazwisko.doc - gdzie w miejsce słowa "nazwisko" należy wprowadzić nazwisko autora danego zestawu. Reasumując zmianie w pobranym pliku będzie ulegała jedynie sekcja "nazwisko".
4. Rozwiązane zestawy konkursowe należy przesyłać z zachowaniem wymogów zawartych
tutaj na następujące adresy mailowe:
- dla uczestników ze szkół podstawowych: papieskisp@mom.pl;
- dla uczestników z gimnazjów: papieskigim@mom.pl.
5. Stosowna komisja sędziowska będzie na bieżąco sprawdzać nadesłane, rozwiązane zestawy pytań, zaś aktualną punktację będzie można znaleźć na podstronie "Uczestnicy" w serwisie inernetowym konkursu.
6. Pierwszy etap trwał będzie od 16 października 2006 roku do 30 listopada 2006 roku.
Etap II
1. W drugim etapie znajdzie się 20 uczestników, którzy otrzymali największą liczbę punktów w pierwszym etapie. Spośród nich zostanie wyłonionych 10 uczestników, którzy to zakwalifikują się do ścisłego finału.
2. Drugi etap trwał będzie od 1 grudnia 2006 roku do 30 marca 2007 roku.
3. Lista finalistów zamieszczona będzie na podstronie
"Uczestnicy" w serwisie inernetowym konkursu w pierwszym tygodniu miesiąca kwietnia. Finaliści zobowiązani są potwierdzić swój udział w finale telefonicznie, dzwoniąc pod numer (0) 602-66-16-33.
Etap III
1. Rozgrywka finałowa odbędzie się 10 kwietnia 2007 roku (termin może ulec zmianie), w Sanktuarium Matki Bożej Królowej Podhala w Ludźmierzu. Na podstawie rozgrywki finałowej zostanie wyłoniona kolejność zwycięzców.
2. Dla pięciu uczestników ze szkół podstawowych i gimnazjów, którzy uzyskają największą liczbę punktów przewidziane są nagrody rzeczowe o różnej wartości. Pozostali otrzymają dyplomy uczestnictwa.
- UWAGI KOŃCOWE
1. Wszystkie pytania i niejasności proszę kierować pod adres
mtw@mom.pl lub dzwoniąc do pana mgr Mateusza Wiczyńskiego pod numer (0) 602-66-16-33.
2. Prace oceni powołana przez Organizatora Komisja Sędziowska.
3. Nadesłane zestawy konkursowe pozostają w dyspozycji Organizatora i nie będą odsyłane.
4. Nadesłanie zestawów na konkurs jest równoznaczne z przyjęciem wszystkich warunków regulaminu.
5. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany terminów z przyczyn od siebie niezależnych.
- SKŁAD KOMISJI SĘDZIOWSKIEJ
Przewodniczący: mgr Mateusz Wiczyński
Ekspert: ks. mgr Dawid Leśniak
Członek: mgr inż. Anna Kutyła
Członek: mgr Beata Wiczyńska
 |
wersja do wydruku |
|
|
|